SuperiorMuscle.com - Bodybuilding Forums
Register Members Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   SuperiorMuscle.com - Bodybuilding Forums > Trusted Steroid & GH Sources > ACHEM GEAR
Reload this Page CALLING ALL BLOODWORK TESTERS

ACHEM GEAR Trusted Source


Like Tree19Likes

Reply
 
LinkBack Thread Tools
Old 05-10-18, 12:47 PM
CALLING ALL BLOODWORK TESTERS
  #1
 
ACHEMPHARM's Avatar
 
Superior Newbie
Join Date: Feb 2018
Likes: 18
I have 3 guys here to do bloodwork and would like everyone to give me an update please.How is the test doing you so far.How far off is your blood panel as far as plans for getting it done I would like to know.Thankyou and look forward to hearing from you guys.
Bouncer likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 01:04 PM
  #2
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
anyone that has promised blood work better get that shit done. you guys promised blood work for gear. you owe achem that much. he lived up to his side of the bargain now its your turn faggots!

ACHEM. let me know if there is anyone here that took gear and disappeared. thats reverse scamming and i will take care of it.
rado likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 01:48 PM
  #3
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
anyone that has promised blood work better get that shit done. you guys promised blood work for gear. you owe achem that much. he lived up to his side of the bargain now its your turn faggots!

ACHEM. let me know if there is anyone here that took gear and disappeared. thats reverse scamming and i will take care of it.
I like to know how you will take care of that? You gona call the feds?!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
__________________
fuck a dime. im a dolla
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 01:48 PM
  #4
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Achem give me 4 weeks. I just got back on cycle...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 01:59 PM
  #5
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
I like to know how you will take care of that? You gona call the feds?!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Scammers get banned. That's one thing I don't play with. People can pretty much say what they want here but if a source or a member scams they are gone.
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 02:01 PM
  #6
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
Scammers get banned. That's one thing I don't play with. People can pretty much say what they want here but if a source or a member scams they are gone.
So you banning yourself?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
lipripper likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 02:15 PM
  #7
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
So you banning yourself?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Stfu twink and get testing.
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 03:20 PM
  #8
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 27
Likes: 353
I'm not the tester I am the logger.

Sent from my SM-N950U1 using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 06:19 PM
  #9
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes: 3445
Quote:
Originally Posted by Androman View Post
I'm not the tester I am the logger.

Sent from my SM-N950U1 using Tapatalk
That's the same shit bro....if you promise to log, then unless it was set as just a log then you're good...but if not, lab work is part of the process
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 06:20 PM
  #10
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes: 3445
Hopefully those who said are testing and logging, do their due diligence
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 06:32 PM
  #11
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 27
Likes: 353
Quote:
Originally Posted by rado View Post
That's the same shit bro....if you promise to log, then unless it was set as just a log then you're good...but if not, lab work is part of the process
yea it was set as just a log.

think he picked 3 testers and then me as a logger check out the thread.

Sent from my SM-N950U1 using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 06:36 PM
  #12
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes: 3445
Quote:
Originally Posted by Androman View Post
yea it was set as just a log.

think he picked 3 testers and then me as a logger check out the thread.

Sent from my SM-N950U1 using Tapatalk
All good brother...just making sure.

I'd be curious to see yours...btw how is the fat coming along...have you been getting leaner?

Sent from my SM-G955U using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 06:44 PM
  #13
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 27
Likes: 353
Quote:
Originally Posted by rado View Post
All good brother...just making sure.

I'd be curious to see yours...btw how is the fat coming along...have you been getting leaner?

Sent from my SM-G955U using Tapatalk
I think so. my pant size dropped. check out my achem log.

Sent from my SM-N950U1 using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-10-18, 07:30 PM
  #14
 
lipripper's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: May 2011
Location: SE GA
Age: 54
Likes: 2376
That's pretty shitty if they don't run the bloods...
rado likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 01:03 AM
  #15
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
I ain't doing shit till the admin of the board does his blood work!! Barking orders and shit!! Nigga I'm like 10 years older than you. So get your blood work done

Epix ran out on yall..

All other members who are not involve stfu!!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Last edited by boricuarage79; 05-11-18 at 03:31 AM.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 02:19 AM
  #16
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
I ain't doing shit till the admin of the board does his blood work!! Barking orders and shit!! Nigga I'm like 10 years older than you. So get your blood work done

Epix ran out on yall..

Andro; any one can do a stupid log, so u gota do blood work.

All other members who are not involve stfu!!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
I never said I was gonna do blood work. If you told achem you would then that's what you should do.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 02:22 AM
  #17
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
I never said I was gonna do blood work. If you told achem you would then that's what you should do.
I really like to know the 3 individuals that were suppose to do blood work..

Achem list the peoples..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 02:31 AM
  #18
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
I did not say I do blood work either? So does that exempt me just like you?... epix the only one that say he do blood work

Lol tag your it!!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 05:24 AM
  #19
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes: 3445
Wow.....just do the labs...whomever said they would.

Grown men making promises but acting like bitches.

Sent from my SM-G955U using Tapatalk
lipripper likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 05:57 AM
  #20
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Fuck I actually did post in that blood work thread saying I'd run gear for him. I didn't realize I was one of the testers holy shit. Just thought I was supposed to let people know my experience with it which I did. Sources usually send me samples so this totally went over my head. My mistake.

Since I did post in the blood work thread that I would test the gear that is what I have to do. I will set it up next week.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 06:02 AM
  #21
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Bori my mistake brother. I'm sitting here telling you to test when I'm supposed to be testing myself. Fuck sake.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 06:32 AM
  #22
 
lipripper's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: May 2011
Location: SE GA
Age: 54
Likes: 2376
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
Bori my mistake brother. I'm sitting here telling you to test when I'm supposed to be testing myself. Fuck sake.
Grasshopper..... your supposed to LEAD by EXAMPLE fucking slacker
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 06:40 AM
  #23
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by lipripper View Post
Grasshopper..... your supposed to LEAD by EXAMPLE fucking slacker
Doesn't know. I got a long term memory like an elephant

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
lipripper and rado like this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 06:45 AM
  #24
 
Chadd77's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jul 2003
Location: USA
Likes: 1946
B, you're lucky I don't ban you. That's your 2nd strike. One more and you're out! Sorry about all this ACHEMPHARM.
lipripper likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 06:55 AM
  #25
 
lipripper's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: May 2011
Location: SE GA
Age: 54
Likes: 2376
Quote:
Originally Posted by Chadd77 View Post
B, you're lucky I don't ban you. That's your 2nd strike. One more and you're out! Sorry about all this ACHEMPHARM.
Sorry fucker cant maintain his own standards.. I guess its too be expected living in California passes out when shopping..guys a fucking mess.
Chadd77 likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 07:12 AM
  #26
 
Chadd77's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jul 2003
Location: USA
Likes: 1946
Quote:
Originally Posted by lipripper View Post
Sorry fucker cant maintain his own standards.. I guess its too be expected living in California passes out when shopping..guys a fucking mess.
Research has shown that abusing AAS will lead to memory loss. Feel bad for the guy.
lipripper and rado like this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:12 AM
  #27
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes: 3445
Quote:
Originally Posted by Chadd77 View Post
Research has shown that abusing AAS will lead to memory loss. Feel bad for the guy.
And he's getting older....sad shit
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:27 AM
  #28
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
Doesn't know. I got a long term memory like an elephant

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
its got nothing to do with me hoping someone will forget so i dont have to test. if i had actually remembered i posted in the damn blood work thread i certainly wouldn't have been pointing my finger like i did yesterday. i honestly had no idea i was 1 of the testers. i could have easily taken steps to edit my post in that thread with a simple "i'll run some gear for you bro but i can't promise a blood test" if i had been trying to bs you guys. that's not what i'm about.

but i clearly told achem i will do it, and thats what im gonna do.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:29 AM
  #29
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by Chadd77 View Post
B, you're lucky I don't ban you. That's your 2nd strike. One more and you're out! Sorry about all this ACHEMPHARM.
Quote:
Originally Posted by lipripper View Post
Sorry fucker cant maintain his own standards.. I guess its too be expected living in California passes out when shopping..guys a fucking mess.
Quote:
Originally Posted by Chadd77 View Post
Research has shown that abusing AAS will lead to memory loss. Feel bad for the guy.
Quote:
Originally Posted by rado View Post
And he's getting older....sad shit
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:33 AM
  #30
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by lipripper View Post
I guess its too be expected living in California
in LA right now. first thing i saw when we walked into hotel lobby last night was 2 fellas in line holding hands. one guy was about 25 the other was about 75. creepy shit.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:45 AM
  #31
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
its got nothing to do with me hoping someone will forget so i dont have to test. if i had actually remembered i posted in the damn blood work thread i certainly wouldn't have been pointing my finger like i did yesterday. i honestly had no idea i was 1 of the testers. i could have easily taken steps to edit my post in that thread with a simple "i'll run some gear for you bro but i can't promise a blood test" if i had been trying to bs you guys. that's not what i'm about.

but i clearly told achem i will do it, and thats what im gonna do.
The title specifically said new members to do blood work. So you couldn't have missed that.. I'm not saying you didnt know or calling you a liar, but it was right there in your face.
You being the admin should know better and don't give me this "I got to much going on" blah blah excuse.
So you see why I reacted the way I did! Even tho it was a ball busting way!!

P.S. IDGAF if I get banned lol.. I can always come back with a different user name. Boricuarage78

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:46 AM
  #32
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
in LA right now. first thing i saw when we walked into hotel lobby last night was 2 fellas in line holding hands. one guy was about 25 the other was about 75. creepy shit.
My neighbors are gay. Are you homophobic?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:50 AM
  #33
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
The title specifically said new members to do blood work. So you couldn't have missed that.. I'm not saying you didnt know or calling you a liar, but it was right there in your face.
You being the admin should know better and don't give me this "I got to much going on" blah blah excuse.
So you see why I reacted the way I did! Even tho it was a ball busting way!!

P.S. IDGAF if I get banned lol.. I can always come back with a different user name. Boricuarage78

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
exactly. which proves I clearly forgot the whole thing. if i had remembered the thread or my post I certainly wouldn't have pointed my finger like i did yesterday.

yea i get why you reacted the way you did. but you should have told me right away and said "mother fucker you are one of the testers!" lol. i had no fucken clue.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:51 AM
  #34
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
My neighbors are gay. Are you homophobic?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
its more the age difference that i found creepy. got the vibe that the old dude bought the twink.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:52 AM
  #35
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
exactly. which proves I clearly forgot the whole thing. if i had remembered the thread or my post I certainly wouldn't have pointed my finger like i did yesterday.

yea i get why you reacted the way you did. but you should have told me right away and said "mother fucker you are one of the testers!" lol. i had no fucken clue.
I did yo.. I was clearl. U was like. Nah nah niga... I'm God. I'm just testing it

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:54 AM
  #36
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
its more the age difference that i found creepy. got the vibe that the old dude bought the twink.
Think my neighbors are 20 years apart or some shit... I just greet whenever on run into them and it's rare I see them..
My building is pretty quit

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:55 AM
  #37
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
I did yo.. I was clearl. U was like. Nah nah niga... I'm God. I'm just testing it

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
bro, if you had immediately linked to that thread and said "umm you are a tester". i would have immediately owned it and apologized. i may be an asshole but i have no issue admitting when i fucked up.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:56 AM
  #38
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
Think my neighbors are 20 years apart or some shit... I just greet whenever on run into them and it's rare I see them..
My building is pretty quit

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
i dont have any hate for gay people. they dont effect my life. but you sure do see a shitload in cali.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:57 AM
  #39
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
bro, if you had immediately linked to that thread and said "umm you are a tester". i would have immediately owned it and apologized. i may be an asshole but i have no issue admitting when i fucked up.
Congrats on manning up.. I give you that

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 08:58 AM
  #40
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by boricuarage79 View Post
Congrats on manning up.. I give you that

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
your right about epix though. he pops in and disappears like a bitch.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 09:00 AM
  #41
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
your right about epix though. he pops in and disappears like a bitch.
Didnt he say he wanted to be a rep or someshit

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 09:01 AM
  #42
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
i dont remember. lol. god damn deca must be fucken up my memory.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 09:02 AM
  #43
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
i dont remember. lol. god damn deca must be fucken up my memory.
I will find that shit. U know me

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 09:08 AM
  #44
 
boricuarage79's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: Mar 2017
Location: naziville
Age: 38
Likes: 1574
Found it... but I ain't posting it...

He wanted to be a rep for flash...

He also was suppose to run a log from flash products

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
rado likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 09:13 AM
  #45
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
yea fuck that. he comes around, says he will run some logs, gets some gear and disappears. if that doesn't qualify as reverse scammer i don't know what does.
ACHEMPHARM likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 09:40 AM
  #46
 
ACHEMPHARM's Avatar
 
Superior Newbie
Join Date: Feb 2018
Likes: 18
Lol.This board has to have the best group of real people.I admire that.Yeah guys just keep me informed on the bloods and andro you are fine just rolling out the log.
is Online   Reply With Quote
Old 05-11-18, 09:42 PM
  #47
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
Quote:
Originally Posted by ACHEMPHARM View Post
Lol.This board has to have the best group of real people.I admire that.Yeah guys just keep me informed on the bloods and andro you are fine just rolling out the log.
Thanks bro and sorry for the confusion on my part. I'm usually a perfect being but apparently I'm capable of a mistake.
is Online   Reply With Quote
Old 05-30-18, 08:13 AM
  #48
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes: 11081
getting blood work next Wed
ACHEMPHARM likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-30-18, 12:44 PM
  #49
 
lipripper's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: May 2011
Location: SE GA
Age: 54
Likes: 2376
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
getting blood work next Wed
fucking guy will pass out...
Chadd77 likes this.
is Online   Reply With Quote
Old 05-30-18, 05:09 PM
  #50
 
ACHEMPHARM's Avatar
 
Superior Newbie
Join Date: Feb 2018
Likes: 18
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
getting blood work next Wed

That's great to hear and thankyou.

I have 2 more guys that I really need to do as they said for me and that's not counting my logger.Androman has been doing a good job with his log.
is Online   Reply With Quote

SEO by vBSEO 3.6.0