SuperiorMuscle.com - Bodybuilding Forums
Register Members Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   SuperiorMuscle.com - Bodybuilding Forums > Trusted Steroid & GH Sources > Dyel Pharma
Reload this Page Thanks To Dyel Once Again

Dyel Pharma Trusted Source



Reply
 
Thread Tools
Bouncer
Old 07-21-17, 09:31 PM
Thanks To Dyel Once Again
  #1
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes:
From Florida to Cali in 3 days. Packed perfectly inside sealed plastic just in case a bottle breaks inside the box. Blows me away how many sources will just put some bottles inside a box without any protection.

He's not one of those sources that spends tons on pretty labels and packaging while the stuff inside, the gear itself, the stuff that really matters is crap. *Cough* Prime * Cough*.

Dyel is consistently on point with quality gear. If anyone in the private section hasn't tried his stuff out yet give him a try. From communication, to fast shipping, to quality gear he's always on point.

Thanks again brother.

is Online   Reply With Quote
Androman
Old 07-21-17, 10:31 PM
  #2
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 28
Likes:
Looking sharp buddy


Sent from my iPhone using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
lipripper
Old 07-22-17, 03:54 AM
  #3
 
lipripper's Avatar
 
Superior Admiral
Join Date: May 2011
Location: SE GA
Age: 55
Likes:
Yep!!!!The man gets my vote!
is Online   Reply With Quote
rado
Old 07-22-17, 10:39 AM
  #4
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes:
Fo sho...ive ordered plenty and will keep doing so.
is Online   Reply With Quote
piratex
Old 07-22-17, 11:36 AM
  #5
 
piratex's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: Oct 2016
Likes:
Dam right. He gets my vote as well. I peel the labels off anyway. Blends right in with my e-juice flavors. lol
is Online   Reply With Quote
Androman
Old 08-08-17, 05:24 PM
  #6
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 28
Likes:
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
From Florida to Cali in 3 days. Packed perfectly inside sealed plastic just in case a bottle breaks inside the box. Blows me away how many sources will just put some bottles inside a box without any protection.

He's not one of those sources that spends tons on pretty labels and packaging while the stuff inside, the gear itself, the stuff that really matters is crap. *Cough* Prime * Cough*.

Dyel is consistently on point with quality gear. If anyone in the private section hasn't tried his stuff out yet give him a try. From communication, to fast shipping, to quality gear he's always on point.

Thanks again brother.



How r u liking the DYEL test , bouncer?


Sent from my iPhone using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
rado
Old 08-08-17, 05:34 PM
  #7
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes:
Dyel has good stuff all around, period. Tested by labmax with flying colors and has been around for a long ass time with good references
is Online   Reply With Quote
Bouncer
Old 08-08-17, 05:37 PM
  #8
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes:
Quote:
Originally Posted by Androman View Post
How r u liking the DYEL test , bouncer?


Sent from my iPhone using Tapatalk
i been on dyel shit for years bro. always great.
is Online   Reply With Quote
rado
Old 08-08-17, 05:39 PM
  #9
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes:
Do You Even Lift


DYEL ;)https://www.doyoueven.com
is Online   Reply With Quote
Androman
Old 08-08-17, 05:39 PM
  #10
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 28
Likes:
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
i been on dyel shit for years bro. always great.


Nice I think I'm gonna try their stuff once I get rid of the rest of my stash. I'm trying to find lab results in the search engine but nothing is showing up on my damn phone lol


Sent from my iPhone using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Androman
Old 08-08-17, 05:40 PM
  #11
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 28
Likes:
Quote:
Originally Posted by rado View Post
Dyel has good stuff all around, period. Tested by labmax with flying colors and has been around for a long ass time with good references


They seem like the top of the line


Sent from my iPhone using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Bouncer
Old 08-08-17, 05:40 PM
  #12
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes:
haha i never knew wtf his name was about. thats funny.
is Online   Reply With Quote
rado
Old 08-08-17, 05:41 PM
  #13
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes:
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
haha i never knew wtf his name was about. thats funny.
I've known for a long ass time, thought you knew
is Online   Reply With Quote
rado
Old 08-08-17, 05:43 PM
  #14
 
rado's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Jun 2012
Likes:
Quote:
Originally Posted by Androman View Post
They seem like the top of the line


Sent from my iPhone using Tapatalk
He's fair, fast, great with emails....


I ordered $500 worth of stuff from him
is Online   Reply With Quote
chuckz28
Old 08-08-17, 07:10 PM
  #15
 
chuckz28's Avatar
 
Founding Member
Join Date: Nov 2004
Location: Ohio
Age: 35
Likes:
Yeah top notch shit and stellar prices. Always packed well. I have no complaints.
is Online   Reply With Quote
Androman
Old 08-08-17, 09:30 PM
  #16
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 28
Likes:
Now I wanna get rid of all my shit and get on DYEL lol


Sent from my iPhone using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Androman
Old 08-08-17, 09:50 PM
  #17
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 28
Likes:
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
haha i never knew wtf his name was about. thats funny.


Yea once u find out it means Do You Even Love it kinda makes you question about life


Sent from my iPhone using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Bouncer
Old 08-08-17, 09:55 PM
  #18
 
Bouncer's Avatar
 
Administrator
Join Date: Jul 2003
Location: WILD WEST
Likes:
Quote:
Originally Posted by Androman View Post
Now I wanna get rid of all my shit and get on DYEL lol


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dyel and pharmacom are my 2 favorites of all our sponsors. Liming Anavar looks pretty but we'll see about quality soon enough.
is Online   Reply With Quote
Androman
Old 08-08-17, 10:06 PM
  #19
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 28
Likes:
Quote:
Originally Posted by Bouncer View Post
Dyel and pharmacom are my 2 favorites of all our sponsors. Liming Anavar looks pretty but we'll see about quality soon enough.


Labmax that mofo !


Sent from my iPhone using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
AvidFisherman
Old 08-09-17, 08:40 AM
  #20
 
AvidFisherman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: Mar 2015
Location: Fishin' in the dark
Likes:
Dyle is the smoothest and uses thinnist oil I have encountered. I can shoot it through a 30g needle no problem.

Sent from my SM-G930R4 using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
Androman
Old 08-09-17, 11:59 AM
  #21
 
Androman's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: May 2016
Age: 28
Likes:
Quote:
Originally Posted by AvidFisherman View Post
Dyle is the smoothest and uses thinnist oil I have encountered. I can shoot it through a 30g needle no problem.

Sent from my SM-G930R4 using Tapatalk


That's great to hear I'm tired of using a 26g needle. 30g is like a mosquito bite !


Sent from my iPhone using Tapatalk
is Online   Reply With Quote
piratex
Old 08-09-17, 12:29 PM
  #22
 
piratex's Avatar
 
Superior Pro
Join Date: Oct 2016
Likes:
I always wondered why the name Dyle. lol You definitely wont get short changed.
is Online   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Forum Jump